torsdag 14 juli 2016

Nedräkning pågår



I slutet av maj åkte vi ju på en semesteresa och det var liksom en försmak av semestern ;)
Imorgon jobbar jag sista dagen innan riktiga semestern (4veckorsledighet) och det ska bli så sjukt skönt. Alltså nu är jag så trött så jag döööör.
Trist som attans att gå upp på morgonen när hela huset sover...iof gör dom ju oftast det när jag går upp oavsett dag i veckan men extra tungt när jag behöver göra mig iordning och åka till jobbet.

MEN imorgon är sista morgonen jag behöver gå upp tidigt på ett tag.
Tror iof att det kommer bli en del tidiga mornar när Leo har hockeyläger men det gör inget.

Det är ju mycket tjat och gnat om vädret inför semestrar och jag måste helt enkelt säga att jag älskar semester oavsett väder.
Jag blir ju självklart lyckligare om det är strålande sol och badväder men vi bor ju i sverige och då är det ju sisådär med vädret.

Något år hade jag regn hela semestern men ändå så sjukt skönt att vara ledig även om det blir meckigare att hitta på saker när det är dåligt väder.
Men bara att få vara..släppa på rutiner och göra lite det man känner för är verkligen ljuvligt.
Jag är sååå redo för semester och imorgon ska jag ta lite bubbel på altanen oavsett väder och njuta av att det är 4 veckors ledighet framför mig.
Bring it vädret...kom med solen...eller inte...jag är lycklig oavsett.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar