måndag 23 maj 2016

30 days of good KARMA

Rituals har en kampanj just nu med 30 dagar av positiv karma.
Jag hoppade självklart på och har försökt ta till mig detta och varje dags mail.
Varje dag får jag ett mail med dagens utmaning..och ja jag kallar det utmaning för att för mig är det inte alltid helt enkelt men jag jobbar på det.

Dagens utmaning gick rakt in i mitt hjärta och detta är något som jag verkligen behöver jobba på.
Att förlåta!
Det har aldrig varit lätt för mig, jag kan förlåta på utsidan men på insidan glömmer jag aldrig.
Och det tär faktiskt....en hel del saker som jag inte kan förlåta äter upp mig och gör mig lite trasig.
Och jag måste lära mig.
Inte för någon annans skull utan enbart för min egen skull.
Det handlar om att släppa taget...acceptera på något sätt och gå vidare.
Man kan aldrig få saker ogjorda men att ha dom hängande över en och tära trasar sönder en inuti.
Jag ska försöka....ta en sak i taget...släppa taget och sakta men säkert läka mitt inre.

Har ni något som trasar sönder er?
Försök göra likadant.
Det är svårt....gör lite ont...men i slut ändan är det ni som tjänar på det.
Och glöm inte att förlåt betyder inte att det den andra personen gjort är rätt...det handlar om att DU ska få ro och kunna gå vidare.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar