onsdag 24 februari 2016

No7 Stay Perfect Foundation


Att välja en foundation är inte helt enkelt i den djungeln som finns på marknaden.
Det är förkortningar hit och dit och ja jag kan erkänna att jag är en av dom som känner mig som ett riktigt pucko när jag ska köpa foundation.

Jag vill ha något som piggar upp, täcker utan att kännas kakig och ger lagom matthet.
En av mina favoriter är No7 Stay Perfect som ger mig exakt det jag vill ha.
Den ger mig naturlig lyster och håller hela dagen.
Återfuktar och innehåller E-vitamin och provitamin B5 samt stärkande ceramider.
Den gör helt enkelt min hud mjuk och silkeslen hela dagen.

Jag applicerar den med en foundationborste men det går även att använda makeupsvamp.
Den är enkel att fördela och sjunker fint in i huden.
Kanske inte den bästa före och efter bilden men den får mig att känna mig fresh och pigg.
Före bilden är ju den utan No7 flaskan ;)
Lovely helt enkelt...utan krusiduller <3 p="">

XOXO 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar