torsdag 4 februari 2016

Full fart framåt...



Nu var det så där länge sen jag skrev igen ;)
Vet inte om det är vårkänslor eller vad men mitt humör är på topp faktiskt.
Visst dippar det lite då och då men måste erkänna att det var länge sedan jag mådde så här bra?
Anledning? Jag har ingen aning men jag hoppas det håller i sig.

Träningen går lite upp och ner måste jag erkänna men när jag väl tar mig tid vare sig det är hemma eller på gymmet så njuter jag.
Så himla störtskönt att pressa kroppen.

Har haft lite svårt dock att finna någon helhet i min träning men idag fann jag ett kanon schema på nätet som jag fick lite hjälp av fina Sofia att ändra ihop lite.

Så nu kommer jag följa det träningsschemat och ha en vilodag i veckan.
Fantastiskt.

Livet är ju underbart ibland ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar