onsdag 13 januari 2016

Nytt år...nya äventyr


Innan jag blickar framåt tar jag en stund att blicka bakåt.
2015 innehöll precis som alla år (nästan) både medgång och motgång.

2015 hade jag även mindre inlägg på bloggen än någonsin men det var även ett år då jag fann ett lugn och nog känner mig starkare än någonsin.
Har funnit en balans och och en inre ro som jag letat efter länge.
Har fortfarande en hel del att jobba på men på otroligt bra väg att finna total balans.

2015 var även det året som jag förlorade min pappa.
Det gör fortfarande ont och bearbetningen kommer ta tid....vet ju inte riktigt hur man gör.
Men man ska ju lära så länge man lever.

Det var även det året då jag byggde på min relation med min bror ytterligare och jag är så stolt över att få vara hans syster. Så stark relation som vi har nu har vi nog aldrig haft och jag är så otroligt glad för den. Glad för att han och hans fina familj finns i våra liv.

Vi har även hunnit med en hel del mys med familjen och både semester utomland och i Sverige.
Laddat batterierna och myst.

Bilden är från ett ställe där jag haft lyckan att få vara 2 gånger detta år.
Mitt och Leos absoluta favvoställe...Yasuragi.
2015 åkte jag både med Leo på Yasuragi kids men även med T på en ladda-batterierna.övernattning.
Lyxigt helt enkelt.

2015 har även innehållit en hel del hockey och det är så underbart.
Spännande för 2016 är att VIK´s A-lag har nya tränare från och med dagens träning.

Och framtiden då?
Ja jag hoppas 2016 blir ett spännande år.
Ska försöka finna lite mer tid till bloggen och hålla er uppdaterade på vad som händer hos oss.
Träning finns med i planeringen men vill vänta tills alla "nyårslöften" lämnat gymmen ;)
Ska fortsätta jobba på min balans i själen och självklart blir det en del hockey ;)

Ska försöka finna tillbaka till kreativiteten igen då jag saknar den enormt mycket.
Men jag vet ju att idéerna kommer att komma när våren kommer.

Ledord för året är STYRKA FAMILJ och BALANS
Men några nyårslöften finns inte.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar