fredag 19 juni 2015

Semesteeeeeeer!


Här sitter jag på jobbet och räknar ner tiden.
Om ca 20min stämplar jag ut och går på semester.
Jag ÄLSKAR semester oavsett väder men hade ju gärna sett att lite sommarvärme skulle komma nu.

3 veckors semester har jag och kidsen framför oss och sista veckan har även P semester.
Vi kommer nog börja veckan med lite slöande men har en hel del inplanerat.
Bland annat ska äldsta sonen på Stadium Sport Camp i år och han tycker det ska bli spännande.

Börjar min semester med att fira midsommar hemma hos oss med finfina familjen B och grillmiddag.
Känner för att baka lite på semestern också så kanske kommer det lite bakbilder och det kommer garanterat komma en del grillbilder.

Kolla gärna in instagram också där jag är ganska flitig ;)

Hoppas ni får ha semester snart och att solen kommer

Glad Midsommar kära läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar