torsdag 18 juni 2015

En mysig oas mitt i stan



                                     



När vi var i Stockholm i julas checkade vi in på Scandic Kungsgatan då det kändes som en mysig ide att stanna kvar en natt efter Cirkusen.
Scandic Kungsgatan ligger i samma hus som PUB och alltså vääääldigt bra läge till allt.

När vi checkade in var dom väldigt söta mot barnen och man kände sig välkommen helt enkelt.
Älskar service som ändå känns ärlig och fin och inte påklistrad och det lyckades den mannen i receptionen med perfekt.
Barnen fick även present vilket var mycket uppskattat.

När vi kom in i rummet slogs vi av hur stort det var och inredningen otroligt stilren och mysig och rummet hade en helt underbar utsikt.
Vi hade hörnrum vilket gav ännu mer ljuvlig utsikt.

Båda barnen hade fått egna sängar och trots det fanns det fortfarande bra plats i rummet.
I badrummet fanns produkter från Face vilket är ett märke jag gillar och det var liksom mysigt och ombonat även på badrummet.

Vi hade även ett fruktfat som väntade på oss med massor med mumsig frukt. We like <3 br="" nbsp=""> Vi vuxna hade morgonrockar som låg på våran säng och sängarna var helt ljuvliga.
Man sov som en stock och jag ville inte kliva upp ur sängen.
Och man stördes inte av storstadslivet utan kunde njuta helt enkelt.






Dagen efter vaknade vi utvilade och redo för en ny dag.
Jag älskar ju frukost och är alltid super nyfiken på hur den är när jag bor på ett (för mig) nytt hotell.
Frukosten var traditionell och hade allt det en frukost behöver och även en del lite extra lyx grejer fanns till frukosten :)
Något jag tyckte var väldigt fint var att dom hade mycket eco produkter och även en hel del allergivänliga produkter.
Mysigt och helt perfekt om du ska göra ett besök i storstaden i sommar.

Väldigt enkelt att gå från tågstationen och du har ju Stockholms innerstad direkt utanför dörren ;)
Kontentan: Lyxigt, bra läge och helt enkelt kanon för en getaway till storstan 

Kan varmt rekommendera er att bo här.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar