måndag 13 oktober 2014

Och jag jobbar på något super skoj


Idag blev det helt officiellt med mitt "lilla" projekt jag jobbat på. 
För första gången har jag titeln projektledare och för första gången anordnar jag något större. 
Ett Halloweendisco på skridskor. 

Och nu börjar alla bitar falla på plats. 
Jösses det är verkligen mycket att tänka på när man gör sådana här saker. 
Lite annorlunda än att fixa det hemma för mina underbara vänninor men wow sååå roligt. 
Har gått upp och ner känslomässigt. Från lyrisk och stolt, till stressad och förstörd till lyrisk och stolt igen. 
Och det är så jag känner just nu...med en hint av rädsla ;)
Tänk om inga kids kommer eller om det blir katastrof!!!
Tja helt ärligt så vad är det värsta som kan hända?
Detta är mitt första stora event och man ska lära sig, så går något åt skogen så får jag ta det då. 
Planerar för en kanon kväll med kidsen och hoppas dom gillar den :)
Och är även otroligt stolt över dom som valt att vara med denna kvällen och göra kidsen lyriska, utan dom skulle det inte funka. Men mer om dom sen ;)

Ville bara få dela med mig av en del av min lycka, det är sådant här jag vill jobba med. 
Så nästa gång ni ska ha fest eller event....ring mig ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar