torsdag 9 oktober 2014

En sådan dag...

....när man helst av allt skulle vilja krypa ner under täcket igen och somna om.
Eller ligga under en filt och kolla serier med en stor skål godis och en kopp rykande te och massor med tända ljus.
En sådan dag när man är lite smått ynklig och...ja förkyld.
Vaknade imorse och kände mig lite sådär och efter en kopp kaffe så insåg jag att jag inte bara var lite morgontrött utan febrig och förkyld.
Så där så man blir lite skakig och fumlig och slow.
Meeeeeen jag kom iväg till jobbet ändå och hoppas att det bara är lite morgonfebrigt för jag hinner verkligen inte vara sjuk.
Och jaaaa jag vet att man ska lyssna på sin kropp och vila om man är sjuk...men man kan även "rida ut stormen" och helt plötsligt så är den borta och det är det jag tänker försöka med.

Kör på så länge det håller helt enkelt.
Nu händer det så himla mycket skoj så jag behöver helt enkelt vara på benen och på lördag får jag och kidsen ha en supermys dag och ladda batterierna igen.
Full fart framåt och imorgon är det freeeeeeedag och då blir det hockey.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar