lördag 6 september 2014

När man puttrar på reserven

Näää det blev ingen rensning idag faktiskt. Har inte fått mycket gjort alls. 
Helt ärligt måste jag erkänna att jag tuffar på på reserven...min energi är totalt slut....nästan. 

Iof har jag upptäckt att man kommer rätt långt ändå på reserven men jag måste finna något ställe att tanka på. 
Får små energipuffar då och då och är otroligt lycklig över min fina familj och underbara vänner. Men energin räcker liksom inte. 
Känner mig helt tömd. 
Har provat att fylla den på olika sätt men finner liksom inget hållbart sätt, inget som bevarar energin en stund eller som inte tar energi också. 

Nu vänder jag mig till er mina finfina läsare. Hur fyller ni på er energi?
Nu får jag nog motorstopp snart ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar