fredag 26 september 2014

Min fjärde hemmamatch

Oj oj vad fort tiden går.
Ikväll är det redan 4:de hemmamatchen för VIK och jag som pressvärdinna.
Och nu är även våran klippa Bosse borta på semester och jag och Anna får klara oss själva.
Men det kommer gå finfint...vi är bäst ju hon och jag.
Jag ska dessutom sköta presskonferensen medans Bosse är borta och jag är galet nervös...men kommer gå fint...tror jag behöver säga typ 3 meningar ;)

So far så har säsongen varit super spännande.
Min andra hemmamatch var desstom Sven-Åke Svensson på besök och gjorde mig helt knäsvag när jag fick äran att testa hans helt amazing fina ring.
Denna dyrgrip ner ser här nedan är en riktigt ring och ni ser ju att mina ringar ser rätt fisiga ut i jämförelse.
Denna koloss innehåller mer diamanter och vitt guld än du kan drömma om och den väger tungt i handen.
Gud jag var helt svettig när jag fint lämnade tillbaka ringen (ja jag fick inte behålla den) men var mäkta stolt över att ha dessa bilder.
Tack Sven-Åke...jag kommer aldrig glömma detta ;)
OMG!


Spelet dessa matcher har ju varit lite upp och ner men sista matchen som dom spelade mot Oskarshamn var verkligen en grym match.
Känns som om killarna börjar finna sitt spel nu och några av mina favoriter har börjat göra mål.

Ikväll spelar dom alltså hemma mot Rögle och jag hoppas på att få se ett lysande spel och den energi som syntes på Oskarshamn matchen..plus lite extra.

Jag tror på er killar....visa att ni är bäst ;)
Så kanske ni får cupcakes till jul

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar