torsdag 24 juli 2014

Sponsrad video: Audi Quattro - äkta fyrhjulsdrift för alla årstider.



Audi..man hör enbart på namnet att det är en skönhet.
Och nya Audi Quattro är inte bara helt ljuvligt snygg utan även en klippa på vägen.
Med äkta fyrhjulsdrift är det en fröjd att köra oavsett väder eller årstid.

Jag drömmer om en Audi...i alla väder ;)
Varför inte en Audi?
Audi förklarar det helt klockrent på sin sida varför man just ska välja en Audi till sin nästa bil.
Så här skriver dom:
När man talar om äkta fyrhjulsdrift så menar dom att den är permanent.
Att den alltid är redo för oväntade överaskningar och samtidigt smart nog att skicka kraften dit den behövs.

Motorn och Quattro drivningen samverkar med stabiliseringssystemet samt låsningsfria bromsar och du får självlåsande mellandifferential och vektorbaserad momentfördelning.

Perfekt helt enkelt.
Om jag fick välja så skulle jag helt klart välja Audi Quattro A4 allround sport.
Det är en bil för den som vill skilja sig från mängden.
En robust men sportig bil som är väldigt karftfull när man väl behöver det.
Och om jag fick välja helt så skulle den vara helt costume made...specially me.
För det är man värd när man kör Audi.
Färger som jag skulle välja är lyxigt champange, stilrent svart med inslag av silver.
Ska ni köpa bil? Kolla då in eran närmaste Audi återförsäljare och ta en provtur....ni kommer inte bli besvikna.

(detta är ett sponsrat inlägg)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar