tisdag 1 april 2014

Mysmiddag



Igår åt jag träffade jag finfina J för lite Spicey middag och fika.
Kändes som om det var evigheter sen vi sågs och vi hade en del att prata om :)
Hon har börjat en praktik som jag var super nyfiken på att höra mer om.

Var jätte länge sen jag åt spicey och det var sjukt gott.
Förstår egentligen inte vad det är som gör spicey så himla gott men jag kan få cravings efter det ibland.
Nu är dock min spiceytarm mättad för en tid.

Efter det gick vi och fikade på Cafe Gränden och delade på en (ganska tråkig) chokladtårta med vääääldigt fluffig grädde.

Ohhh vi ska ses på torsdag igen och då även hennes systeryster S.
Då ska vi gå och se förhandsvisning på Divergent.
Ska bli så sjukt kul och har längtat sååå länge efter filmen.
Den har egentligen premiär i slutet av april men OMG!! vad härligt att SF har en förhandsvisning.
Divergent bygger på en bok med samma namn och det är en triologi som ni borde läsa...inte bara se filmen.
Älskar att denna typen av böcker även blir filmer och jag måste erkänna att jag har rätt höga förväntningar.
Berättar mer senare i ;)

Och ni som funderar på hur det var på tjejkvällen....kan jag tala om att det kommer inlägg....i massor ;)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar