fredag 25 april 2014

Ljuvliga Lush

När jag hade tjejkvällen så var det en del provförpackningar i goodiebagsen.
Lush hade lagt ner ljuvligt söta burkar med blandade produkter och jag hade äran att få ett body balsam i min.

Ro´s Argan är ett helt ljuvligt kroppsbalsam som verkligen pysslar om din kropp.
Den doftar ljuvligt och lämnar huden mjuk och fin.
Tappa upp ett varmt bad, smörj in dig och sjunk sedan ner i badet en stund.
När du badat klart kliver du bara upp och torkar dig då man inte behöver skölja av oljorna.
Eller använd den i duschen då du efter att ha tvättat dig med tvål smörjer in dig med balsamet, sköljer snabbt och sedan klart.

Den doftar verkligen ljuvligt och kroppsbalsam är verkligen underbart för min torra kropp.
Du finner den här

Lush är ju en helt underbar butik och jag saknar att vi inte har den kvar i stan men är väldigt glad att dom finns på nätet.
Dom har verkligen produkter för alla människor och alla tillfällen.
Och dom utvecklar hela tiden nya fina kvalitetsprodukter

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar