måndag 3 februari 2014

Yankee Candle nyheter


I julas fick jag en underbar julklapp från finaste S.
Hon vet att jag älskar doftljus och hade köpt ett Yankee Candle <3 p="">
Jag blev glatt överraskad inte bara av presenten utan även av valet av doft som hennes dotter fått välja.
Jag är inte alls förtjust i citrusdofter men denna Vanilla/Lime var gudomlig.
Den doftar sött men ändå fräscht och jag kan varmt rekommendera denna.

Nu är ju våren på ingång och Yankee Candle har presenterat en del nyheter till våren.
Dom går i blommornas tecken och har underbara pastellfärger.
Dom nya blommorna är: Lovely Kiku som är en doft av krysantemum med inslag av söta körsbärsblommor och vanilj, Champa Blossom som är den magiska blomman magnolia och Pink Hibiscus som är en ljuvlig blandning av citrus och tropiska hibiskus blomblad.
Låter ju ljuvligt.

Nya för våren är också Limited Edition Under the Palms som tar dig till en skuggig plats och ger dig en grönskande doft av sjögräs, palmträd och kokosnöt...ljuvligt.
Och även Midnight Oasis som är en stilla havsbris om natten. Citrus blandas med varm sandelträ.

Vem kan motstå dessa nyheter?
Själv är jag super nyfiken på Under the Palms....den låter fantastisk.

Vilken blir eran favorit?

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar