torsdag 6 februari 2014

Nyheter hos Yvelis

För ett tag sedan kunde ni läsa om doftvax från Yvelis här på bloggen.
Dom blev verkligen en hit hemma och jag fick ett nytt beroende.

Inte nog med att dom doftar ljuvligt dom är super söta också.
Jag hade några doftvax på fat på toaletterna och det spred en underbar doft bara så.
Men jag brände även i min vaxbrännare och det fyllde hela huset med ljuvlig doft.
Och dom räcker länge tycker jag.

Börjar bli dax att fylla på lagret igen och jag surfade in på sidan och fann lite underbara nyheter på doftljussidan.



Detta söta votiveljus är dessutom på rea och doftar choklad fudge.
Hur underbart är inte det?
Votiveljusen är gjorda av sojavax.
"En rik och fyllig choklad fudge med smörig kola och vanilj" så beskrv ljuset på hemsidan och jag blir helt såld.








Detta doftljus låter ju även det helt ljuvligt.
Doftljuset är gjort på rapsvax och jag älskar verkligen designen.
Doften på denna vit choklad & hallontryffel .
Passar perfekt till alla hjärtans dag eller om du bara vill lyxa till det.
Detta finns i 3 olika storlekar och kostar från 99kr vilket är ett riktigt fynd.





Dessa ljus är verkliga hantverk producerade i Sverige.
I love them helt enkelt

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar