torsdag 16 januari 2014

Sponsrad video: En clown till kaffet

Den 23 Januari drar Kanal 5 igång ett nytt program och ni har nog redan sett trailern där vi får komma in på djupet hos 6 av Sveriges bästa komiker.  Vi får bla följa Felix Herngren och Robert Gustavsson och i varje avsnitt står en av dom 6 komikerna i centrum. Vem är han/hon och vilka insatser har gett denna person en plats bland Sveriges främsta komiker? Det blir en helt del glimtar från dennes karriär, blandat med umgänge, snack och en stor dos skratt.                      Veckans komiker får även välja en av dom andra komikerna som får göra en tolkning av dennes karaktärer.  Inte helt enkelt jobb att roa ett gång luttrade komiker men jag är helt övertygad om att både dom och vi som tittar kommer få oss ett gott skratt.....varje vecka.
Vi får ju även lära känna dessa komiker bättre och kanske få svar på hur Papi Raul föddes egentligen.                              Och visste ni att Annika Andersson jobbade i kassan på Gekås i Ullared eller att Sven Melander började som programledare?          Den frågan jag ställer mig är....Hur roligt är det egentligen att vara en av Sveriges roligaste människor.                        Att få möta folk på gatan som ger sig på att imitera deras karaktärer eller ber dom säga något roligt.                     Ja nu har ni chans att få svar och dessutom se dom i en (tror jag) hejdlöst rolig serie.
Vad gör ni den 23/1?                                             Jag kommer sitta bänkad vid tv och redo för humor helt klart.   Och här kommer en komisk bild på mig så ni kan skratta lite till dess ;)

(detta är ett sponsrat inlägg)
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar