söndag 19 januari 2014

Nu är helgen slut



Jaha nu är det redan söndag kväll och jag sitter på Lucas träning på simhopp. 
Vart tar helgerna vägen egentligen?

Igår blev det fika hos familjen B men inget pyssel. Istället drog jag till gymmet vilket var ett riktigt dåligt val. 
Fredagsträningen var så underbar så jag tänkte att även lördagstidning skulle vara ett bra val. NOT!!
Slutade med att jag gick därifrån på otroligt dåligt humör. 
Kände mig tung, orkeslös och arg. 
Not a good ending på lördagen helt enkelt. Men det är väll så att alla dagar inte är bra träningsdagar. 
Så idag bidde det ingen träning men har heller inte hunnit med något pyssel. 

På fm. var det träning med Leo på hockey. Sen hem för lunch sen åka och handla veckans mat och sen lite vila. 
Sen middag och ja mer träning. 
Vart tog dagen vägen? Jag behöver mer helg. Känner mig totalt överkörd och tvärslut och det finns massor med saker jag skulle vilja ha hunnit med. 
Men det finns väll kvar till nästa helg antar jag. 

Hoppas ni hade en fin helg kära läsare 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar