onsdag 22 januari 2014

LAKRIDS By Johan Bulow



Lakrids by Johan Bulow är ett märke som ofta flyttar hem till oss.
Jag älskar deras lakritspulver och har även testat en del av deras burkar med godislakrits.
Dessa produkter är verkligen lyx i vardagen och något för alla finsmakande lakritsälskare.

En ny favorit är denna på bilderna.
Det är Dark & Coffee Choc Coated Liquorice och den är helt himmelsk.
Jag brukar vara lite småskeptisk när man blandar choklad med lakrits men denna är helt underbar.
Det är ett chokladhölje av mörk (65%) belgisk choklad med rostade Arabica kaffebönor och i mitten finner man en mjuk helt perfekt lakritsbit.
Produkterna är glutenfria och gjorda på högkvalitativa råvaror.

Denna ljuvliga produkt unnar jag mig till kaffet eller när jag behöver en extra dos lyx.
Finns flera smaker och lagom till alla hjärtans dag så kommer även Love.
LOVE-burken innehåller en fyllig sötlakrits överdragen av ljuvlig vit choklad med syrliga jordgubbar...med en twist av hallon. För varje såld LOVE-burk skickas 2,35 till danska Röda Korset.
Välgörenhet och mumsig lyx i ett.

Prova även deras olika lakritspulver som är ljuvliga att blanda ner i tex kvargen för extra mumsigt mellis.

Produkterna säljes bla hos NK, Lakritsroten, utvalda Kahls Te & Kaffebutiker och i andra kvalitetsbutiker runt om i landet.
Finn eran favorit ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar