måndag 30 december 2013

Och lite till....



Jösses satt här och funderade över året och insåg att jag vill ju skriva mer. 
Finns ju massor med braigt detta år. 

Först vill jag utnämna bästa mellis:
Kvarg (den med fett) lakritspulver och hallon. 

Bästa maskin: C3 mix and go. 
En helt underbar maskin som mixar himmelska smoothies. 

Helt otippat bästa frukt: mango (fryst)

Bästa köksgrej: pizzasten
Är tydligen grym på att göra pizza och till min hjälp har jag en grym pizzasten som jag verkligen älskar. 

Har ju även läst en hel del underbara böcker och jag kan bara säga till er att kolla in ungdomshyllan i bokaffären. 
Läs gärna på engelska så som Mortal instrument eller divergent. 
Svensk serie som är grymt bra är cirkeln. 

Har även blivit faster detta år då 2 underbara små prinsessor kom till jorden. 
Jösses vad underbart att vara faster och kidsen fick 2 små söta kusiner. 
Min lillebror har blivit pappa och jag är sååå stolt. 

Musik har även varit stort iår...Iof alla år. 
Älskar musik med skönt gung och då jag nästan aldrig lyssnar på texten blir det lite pinsamt när jag inser att jag sjunger mycket fula ord ;)
Bruno Marsh ger mig gåshud och även lite tårar. Han är så jefla bra. Magiskt. 

Sen vill jag tacka alla fina läsare för detta år. Jag hoppas ni följer med 2014. 

Puss på er <3

4 kommentarer:

  1. Oh hade varit skoj. Men tyvär så måste jag hoppa detta år :(. Men kommer självklart läsa om det ;). Hoppas allt är bra med dig :)

    SvaraRadera
  2. Va trist men kanske någon annan gång :)
    Allt är bara bra, hoppas allt är bra med dig också:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men absolut. Vi får styra upp något längre fram kanske.
      Allt är bara bra här med tack.
      Ha en finfin kväll

      Radera