tisdag 10 december 2013

Julklappstips



Måste tipsa er om ett toppen bra julklappstips.
Dom flesta har ju en Iphone eller någon typ av smartphone och hos Caseapp.se så kan du finna både super snygga färdiga skal och skins men även designa egna.
En kanon julklapp eller tja kanon bra grej alla dagar på året ;)

Jag har beställt julklappar och ni kommer självklart få se hur dom ser ut...efter jul ;)
Jag gjorde 1 skal själv och 1 skin.
Och jag är helt övertygad om att dom kommer att gå hem hos dom 2 lyckliga som ska få dom.
Dom kommer definitivt vara ensamma om designen.
Det är enkelt och smidigt att designa själv och överhuvudtaget är sidan lätt hanterlig.

Tänk dig att ta favvobilden från semestern och få ha den som skal på mobilen.
Eller ge mor- eller farföräldrar skal eller skins med barnbarnen.
Kanon great helt enkelt.
Designa, lek och låt fantasin flöda för att göra dina egna iPhoneskal, samsungskal eller andra skal och skins.
Eller varför inte slå till på något av dom redan färdiga.

För att vara garanterad leverans innan jul behöver ni lägga order senast den 15:de december och det är alltid fri frakt.
Ni kommer självklart få se hur mina blev sen och jag är super nyfiken <3 p="">
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar