onsdag 13 november 2013

Solen skiner och vinden biter i kinderna

En dag som denna vill jag spendera ute.
Solen skiner och man känner verkligen att solens strålar är varma medans vinden blåser kallt och talar för höst.
En perfekt dag att klä på sig varmt och ge sig ut i skogen....fast nu har ju jag ett jobb och får snällt sitta inne och jobba.
Och ikväll när jag kommer hem kommer det vara mörkt som natta och då vill jag bara tända ljus och dricka te.

Men OM jag var ledig skulle jag ta på mig varmt, packa en picknickväska och ta med mig barnen ut till Björnön. Där skulle vi slänga stenar i vattnet, gå på upptäcksfärd och sjäääälvklart fika i höstsolen.
Plocka löv och annat skoj och när det börjar bli för kallt åka hem och göra pyssel med våra fynd.

Och om jag fick välja skulle jag bära dessa kläder ;)
Kolla in tröjan...den är lite längre och i fleece....gör skönt när som helst ;)

Vacker höstdag


Är ni lediga och har lika fint väder?
Ge er ut vetja

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar