måndag 7 oktober 2013

Yankee Candle nyhet

En av årets höstnyheter från Yankee Candle är Salted Caramel.
Bara namnet får mig att dö lite inom mig....av lycka.

Jag är ju en riktig "sucker" på doftljus och Yankee Candle är mitt lyx ljus.
Salted Caramel har en underbar doft av bränt socker, havssalt, karamell och len vanilj.
Sååååå god så det skulle kunna vara en efterrätt helt enkelt.
Jag älskar kombon av det söta med det salta och det är ju väldigt trendigt just nu.
Spännande att den kombon även funnit ljusvärlden.

Andra nyheter till höstens mys från Yankee Candle är:
November Rain: Den låter kanske trist men bättre att ha det på ljus än i verkligheten ;)

Vanilla Chai: Som har en kryddigblandning och passar perfekt till kvälls chai

Lake Sunset: Som är precis så underbar som den låter på namnet.

Surfa in och finn era favoriter ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar