onsdag 30 oktober 2013

Färgade linser...en super rolig grej

Jag är en glasögonbärare som döljer det med linser. ;)
Otroligt skönt att bära linser och jag kan inte tänka mig ett liv utan dom...med synfel ;)

Glasögon är ju skitsnyggt ibland och visst skulle jag kanske bära dom då och då om jag hade ett par snygga men friheten med linser är underbart.

Linser är ju rätt dyrt om man använder varje dag men jag beställer mina från Lensbase som är en webshop med otroligt bra priser, helt enorm snabb service och enkel och toppen bra sida.
Det står att leveransen är normalt 2-5 dagar men jag har ibland haft min leverans redan dagen efter.
Och då direkt i min brevlåda.
Det finns även en kanon tjänst som påminner dig när du behöver beställa nya linser och då kan man expressbeställa det man köpte förra gången. Det finns ju självklart möjlighet att lägga till produkter på sin order innan man skickar den.
Jag glömde ofta att beställa mina linser förr och detta är verkligen en hjälp för mig.
Priserna är (iallafall på min sort) galet bra och frakten är endast 39kr om du tar vanlig A-frakt.
Ja man kan säga att jag funnit min sida helt enkelt att beställa linser ifrån.

Men du kan inte bara köpa linser på Lensbase utan även glasögon av alla möjliga slag.
Allt från skyddsglasögon till sportsolglasögon till märkesbågar och barnglasögon.
Det finns även linsvätska, ögondroppar, smink, hudvård och en hel del till.
Otroligt bra sida helt enkelt.

Före                                         Efter     

Något mer som finns på Lensbase är roliga linser och färgade linser.
Och här finns det även möjlighet att få roliga linser eller färgade linser med just din styrka i.
Jag har fått äran att testa och det var med barnslig förtjusning som jag öppnade mina linser med just min styrka. Jag skulle testa Pärlgråa linser från Colormaker som kommer i 2-pack och har bra pris tycker jag.
Ja just pärlgrå är nog om man har blåa ögon och inte mörkbruna som jag.
Det blev inte riktigt så som jag hade föreställt mig utan det blev mer en gråaktig hinna på ögonen.
Såg iof ganska coolt ut och ska du på monsterfest är det idealiskt.
Har du ljusblåa eller gröna ögon kan jag tänka mig att dessa ger en vacker grå färg på ögonen vilket är coolt.
Colormaker finns att få både med styrka och utan.
Lensbase har ett stort utbud på både färgade och roliga linser och jag kan rekommendera er att kolla in deras Crazy lenses där det finns en hel del helgalna linser.

Lensbase grundades 2005 och skickar varor över hela världen men främst inom EU.
Det finns svensk kundtjänst och dom finns även i sociala medier.
Jag är otroligt nöjd med att ha funnit Lensbase och kommer fortsätta vara kund hos dom.

Tack Lensbase för att ni är så otroligt grymma.
Och till er kära läsare säger jag bara...in och kolla.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar