söndag 1 september 2013

Söndagsfunderingar



Jaha så var det söndag igen. 
Gårdagen gick så himla fort. 
Jag och kidsen var på Gröna Lund ihop med ett stort gäng från jobbet. 
En kanon dag som Iof innehöll en hel del regn men som på det totala blev en kanon dag. 
Jag hatar verkligen nöjesparker men ibland får man helt enkelt göra saker man inte gillar ;)
Lucas älskar karuseller och han hade en kompis med sig så dom åkte så mycket dom kunde. Det var långa köer så dom hann inte åka allt men jag tror dom var nöjda. 

Jag och Leo slog följe med några från jobbet och Leo åkte en del karuseller och även jag åkte en liten karusell :) 
Super mysigt hade vi det. 

Men det blev rätt sent hem och idag laddar kidsen batterierna. 

Jag själv sitter här i köket och försöker få i mig det sista av frullen. 
Och försöker hitta lite energi för att strypa ett projekt i köket. 
Får väll se om jag lyckas. 

Jag sitter även här och funderar lite. 
Jag fyller år om exakt 1 månad.....och jag fyller 35 år. 
Det är ju egentligen ingen hög ålder men ibland drabbas jag av åldersnoja. 
Får liksom panik ibland och känner mig gammal. Det är så mycket jag vill hinna med liksom. Och jag vet...jag hinner. 
Men ändå. 
Sen ser jag en del andra 35 åringar och får panik när jag tror att jag ser gammal ut. Löjligt jag vet. Oftast bryr jag mig inte men det brukar Iof bero på att jag ofta glömmer bort min ålder ;). 
Jaja man kan inte göra annat än att acceptera sin ålder så det är bara att köra på antar jag. 
Nu ska jag kicka igång lite musik här och ta tag i mitt projekt. 

Ha en fin dag 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar