torsdag 5 september 2013

Nu i en frysdisk nära dig.....förhoppningsvis

Jag ramlade på en nyhet från Findus här om dagen.
Jag och Lucas (äldsta sonen) ÄLSKAR croissanter...Lucas har älskat dom från bebbeåldern.
När vi vill ha lite lyx köper vi croissanter och när vi bor på hotell och det finns det till frulle ja då är det fest helt enkelt.

Jag har provat att baka det själv en gång men det blev sådär.
Jag är nog för otålig helt enkelt.
Men nu finns något i frysdisken som verkligen kan förgylla frullen på helgen eller födelsedagsfrullen.
Nu kan du få nygräddade croissanter på bara 20min.
Helt ljuvligt helt enkelt.

Jag har inte testat dessa ännu men ska söka efter dom när fredagsmyset ska inhandlas.
Kanske serveras det nygräddade croissanter på lördag hemma hos oss.
Tack Findus för att ni tar fram mumsiga produkter.
Nu väntar jag bara på att man ska kunna köpa frysta bagels som blir som nygräddade i ugnen....sen är mina helg morgonar kompletta ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar