fredag 20 september 2013

Love u fredag




Fredagar är min absolut bästa dag på heeeela veckan. Även fast man får åka till jobbet och ingen sovmorgon. 
Men det är helt ljuvligt och mys hela dagen. 

Efter jobbet for vi (med resten av stan) och handla på maxi och åt kvällis. 
Efter det turboshopping med fokus kväll. 
Peter släppte av oss hemma för att fara och kolla hockey. VIK spelar mot DIF ikväll och det lär bli utsålt. 

Jag packa upp varor, tände ljus, fixa kaffe, plocka ur och i diskmaskinen och sen krascha jag i min solstol på altanen. 
Här sitter jag nu med min kopp kaffe (som är nästan iskall nu) och njuter av härlig musik och varvar ner. 
Kallt som attans men man kan fortfarande sitta här :) 
Nrj har jag på radion och det öser ut bra musik som ger energi och glädje. 

Men nu går jag in för att fixa fredagsmys. 
Vad det blir får ni se på instagram :)
Ni följer väll mig (fru cupcake)

Ha en underbar kväll 

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar