tisdag 10 september 2013

För ett tag sedan ramlade jag på ett märke som gjorde mig knäsvag.
Belle Shoes är ett ungt företag med egen design och produktion.

Det är i huvudsak skor och väskor men även lite annat vackert.
Jag blev hejdlöst förälskad i bla dessa 2 grejer.

Dessa ursnygga knähöga stövlar är ju helt underbara.
Jag älskar detaljerna och den lilla tofsen.
Dom finns i 3 färger men dessa svarta är mina favoriter.
Ni finner dom bla här priset ligger på 499 kr som verkligen är prisvärt.
Snyggaste helt enkelt och rejäla för oss som vill ha utan klack.

 Till dessa snyggingar skulle jag satsa på den här väskan ;)

Denna otroligt snygga väskan är i en klassisk design som påminner lite om en liten bowlingväska.
I love it helt enkelt. Den finns även i svart och camel och det är just den svarta som jag gärna skulle hänga på armen i höst.
Vackert också med ett litet hängsmycke i form av ett B.
Den finner ni här och blir eran för endast 399 kr.

Det jag älskar med just Belle Shoes är att det är klassiskt och stilrent men med det lilla extra.
Modemedvetet men till otroligt bra priser.
Hoppas ni finner era favoriter. Och jag...ja jag har funnit ett nytt favvo märke helt klart.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar