tisdag 10 september 2013

Doftljus i mitt hjärta....

Doftljus är något som jag är starkt beroende utav.
Jag har testat dom flesta märken och kommer det en ny sort eller nytt märke får jag eksem om jag inte testar det :)

Igår fick jag veta att jag kommit med i Buzzador´s test utav Air Wick Black Edition.
Buzzador fixar tester av olika produkter och jag brukar anmäla mig om det är något skoj som ska testas.
Lovely helt enkelt.

Att testa doftljus är något jag kan och klockrent att anmäla mig till denna testomgång.
Och gissa vilken lycka när jag kom med.
Det gäller att vara tacksam och ödmjuk för det fina som kommer till en i livet ;)
Jag kommer få hem 2 sorter och det är Apple & Cinnamon och Purple Blackberry Fig.
Ljuvligt helt enkelt.
Hur dom doftar och vad som gör dom så speciella...ja det får ni läsa om när jag testat dom.

Nu ska jag invänta dessa snygga doftpuddingar :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar