onsdag 5 juni 2013

Miss Cupcake v22

Dessa snyggingar tog hem vinsten v22 i Miss Cupcake tävlingen och direktkvalificerar sig då till finalen där man har chans att vinna finfina priser.

Det kom in otroligt fina bidrag under min vecka och det var inte helt enkelt att kora en vinnare.
Men till slut hade jag min vinnare klar.
Min motivering till vinnaren är: Therese har tänkt på helheten och även detaljerna.
Hela bilden hör ihop och jag blir knäsvag av den lilla "Chanel" väskan. Super vackert och roligt med en text i kollaget. Lovely helt enkelt.

Men som jag skrivit så fanns det många super fina cupcakes.
Man inser ju att Sverige har otroligt många duktiga hemmabagare.

Det är inte försent att kamma hem storvinsten i Miss Cupcake.
Den pågår en stund till. Så har ni inte skickat in ett bidrag så gör det ;)

Ha en underbar dag

xoxo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar