söndag 14 april 2013

Välkommen älskade vår....zzz

Ja det är ju verkligen helt underbart med vår. Och att se snön smälta bort, knopparna på träden och höra fåglarna kvittra är ju ljuvligt.
Att det är ljust när man vaknar och när man kommer hem.
Kanon helt enkelt....men jag är så himla trött. Eller varannan dag är jag trött ;)

Igår var jag tokpigg och energisk...då var det iof riktigt blött väder ute och solen höll sig undan. Idag när solen tittar fram känns det som om jag skulle kunna somna stående. Längtar tills det blir kväll och jag får krypa ner under täcket och stänga mina ögonlock.
Har iof hunnit med en hel del idag men inte alls med samma energi som igår.

Konstigt det där...att man kan bli sååå trött av solen.
Men samtidigt så längtar jag till sommarkvällarna på altanen med smoothies och frukt.
Till att kunna duka upp frulle på altanen och mysa. Och Ohhh vad jag längtar till semestern. DET ska bli sååå skönt.

Läste imorse att ägg innehåller en hel del D-vitamin föresten. Och brist på D-vitamin kan göra så man blir trött. Jag äter en del ägg men nu har ni ännu en anledning till att äta ägg till frulle ;)
Lite onödigt vetande så här på söndagseftermiddagen ;)

Imorgon är det vardag igen och full fart denna veckan. Längtar enormt till fredag och lakritsfestivalen :). Ska bli super skoj.

Vad ska ni själva hitta på i veckan?

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar