lördag 9 mars 2013

Pärlans konfektyr

Igår fick jag hem ett mysigt paket från Häagen-Dazs. Deras nya smak Salted Caramel gör entré i butik.
Riktigt nyfiken är jag.

Men det var även en guldig fin ask med vinrött sidenband som innehöll kola från Pärlans konfektyr. Jag har hört talas om dom förut men aldrig köpt eller smakat deras kola. Kola är ju försvinnande gott men Pärlans kola slår allt med hästlängder. Jösses vad denna kola var ljuvlig och helt perfekt på alla plan.
Denna var smaksatt med havsalt och kombon salt och kola var priceless.
Söt underbar kola med en uns salt.
Omg jag har blivit kär.

Barnen fick också smaka denna kola och Lucas var såld. Han sa att det var den bästa kola han smakat och att jag var tvungen att smaka den.
Leo gjorde tummen upp.

Finner ni pärlans kolor så köp!!
Finns ingen kola som är godare...vad jag smakat iallafall.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar