tisdag 19 mars 2013

Nu kör vi...igen då ;)

Jaha ja nu kör vi mot målet 10kg + for real.
Känner mig åter taggad som attans och otroligt peppad efter en underbar helg.

Tänker nå mitt mål med mycket mat, braiga mellisar och massor med träning.
Tänkte tipsa om ett av mina mellisar ;)
Jag vet att många är tveksamma till pulver som återhämtning eller mellis...det är en diskussion man får ta med någon annan. Jag har inga problem med gainers eller proteindrinkar och det kommer att få följa med mig på min resa. Ett pulver som jag precis testat och älskade ska ni få läsa om här.
Pulverdjungeln är enorm kan jag tycka och smaker som låter himmelska kan i själva verket smaka uräckligt. Men jag har funnit en som är försvinnande god.
Det är denna mumsbit med chokladfudgesmak.

Steel Nutrition whey protein finns att köpa hos gymkostbutiken.se.
Whey protein tar snabbt upp av kroppen vilket gör det enklare för kroppen att återhämta sig.
Det innehåller vassleprotein och endast 2gr kolhydrater.
Nu gillar jag ju kolhydrater och behöver det i min kost men det är enkelt att få i sig på andra sätt.

Det är lättblandat och ett av dom godaste proteinpulver jag druckit.
Nu ska jag testa mig fram i djungeln men denna kan verkligen rekommenderas....galet mumsig.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar