fredag 1 mars 2013

Miss Cupcake tävlingen 2013



Idag drar äntligen Dr Oetker´s finfina tävling igång.
Miss Cupcake är en underbar cupcake tävling med helt underbar vinst.
Miss Cupcake är inne på sitt 4:de år och tävlingsbidragen blir fler för varje år.

Just iår är högsta vinsten en shoppingtur för 25,000kr.
Gillar du att dekorera??
Då är denna tävling ett måste för dig.

Sätt igång och låt kreativiteten flöda och skicka in erat bidrag.

Detta år är har jag även fått ett underbart hedersuppdrag att vara jury.
Ett gäng bloggare är inbjudna att vara jury och ha en "egen" vecka.
Helt galet roligt tycker jag och känner mig väldigt hedrad.
V22 är det "min" vecka och temat för just min vecka är Öppna klassen.
V22 finns det verkligen plats för fantasi och kreativitet och jag räknar med ett få se massor med spännande och vackra bidrag. Jag kommer att välja en vinnare som går direkt till finalen.

Från v13-22 är det tema veckor med tävlingen pågår mellan 1:a mars tom 10:de juni.
Så ni kan redan nu börja tävla.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar