onsdag 20 mars 2013

Fazer Blogger Boot Camp 2013

I lördags satte jag mig på tåget tidigt och begav mig mot Stockholm.
Jag vann för ett tag sedan en biljett till fbbc och jag var lyrisk men även riktigt nervös.
Efter att ha irrat runt lite på Hötorget så fann jag Sats där det skulle hålla till.
Och när jag väl var på plats så släppte min nervositet och jag blev enbart laddad.

Mitt första pass var Fighting Spirit med fina Helena Falk.
Jösses vilken tjej. En stencool, snygg tjej som tränat karate, kung fu och nu boxning.
Wow säger jag och kunde jag sno hennes kropp skulle jag det direkt.
Jag är inte en kampsportstjej men drömmer om att kunna röra mig så snyggt som dom tjejerna.

Efter det svettiga passet var det dax för föreläsning med Therese Mattsson Nilsson och #Bästakäket.
Jag vet att det var delade åsikter om denna föreläsning men jag som tycker att man ska äta en balanserad kost blev super glad att någon tycker som jag.
Hon pratade om kvalitetskolhydrater bla och en massa annat spännande.
Där fick man även dricka en mumsig smoothie. Min smakade banan/blåbär och var verkligen super god.

Sen var det paus för lunch.

Efter det var det dax för ännu en föreläsning och denna gång med energipacketet Lovisa Sandström aka Lofsan. Jösses vilken energi hon har den människan. Lovely helt enkelt och hennes leende smittar :)

Efter det var det ännu en förläsning med Terese Alvén och Sofia.
Utifrån sina olika perspektiv och livserfarenheter berättade Terese och Sofia om vikten av sanna hälsoförebilder och vi fick följa 2 personliga resor.

Sedan var det dax för sista passet som var Global Yoga Power.
Det var underbart skönt att få sträcka ut sig som avslutning.
Martina Lennartsson höll i detta passet.

Hela dagen var fylld med goda juicer i Oral-B´s monter (verkligen uppfriskande), underbart goda smörgåsar från Fazer, härliga tips ideer och inspiration.
Kom hem heeeelt slut men lycklig.
Med mig hade jag även en otroligt välfylld goodibag med bla nya träningskläder från Reebok och Casall men även träningstidningar och mumsiga produkter från bla Fazer.
Wiii detta var verkligen det roligaste på länge och jag ser framemot nästa år.
Såå mycket goa människor, härliga sponsorer och underbara pass och förläsningar.
Måste vara helt underbart att få jobba med detta och fixa ihop en sådan här grej.

STORT TACK för att jag fick vara med.....this made my life lovely.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar