fredag 11 januari 2013

House of Sweden


House of sweden är ett nytt butikskoncept som riktar sig till inredning inom hem och trädgård.
Idag inreder vi ju inte bara inne utan även mer och mer vår uteplats, balkong och trädgård och denna kedja vill med en underbar mix av leverantörer göra det enkelt för dig att finna produkter till det.

Idag finns det butiker i Västerås och Norrköping men söker även efter nya städer och jag hoppas innerligt att ni får en butik i just eran stad.

Vi fick vår butik när vårat finfina shoppingcenter öppnade 2011.
Varje stad där House of öppnar får sin stadsnamn.
Så här i Västerås har vi alltså House of Västerås.

Första gången jag klev in i butiken kände jag kärlek.
Det är en ljus butik med ett enormt utbud.
Här kan du verkligen finna det mesta inom inredning.
Både möbler, det lilla extra till hemmet, perfekta presenten ja verkligen allt.
Och prisklasserna är även dom underbara.
Finns något för alla plånböcker och åldrar :)

Dom vet vad som ligger i tiden och tar in det men även lite nytänkande produkter.
Här kan du enkelt få ihop en fin presentpåse med godsaker eller köpa tavlor med vackra och smarta ordspråk. Möblera hallen eller piffa till toaletten.
Det är kärlek helt enkelt och man märker snabbt att dom verkligen sätter kunden i fokus och man känner sig välkommen.

För ett tag sedan hade jag julmingel och då fick mina gäster goodiebags från House of Västerås.

Dessa vackra ljus fick mina gäster med sig hem som var vackert förpackade.
Dom ger ett underbart sken och är champangefärgade med lite transparenta.
Dom har en brinntid på 36timmar och har lyst vackert även hemma hos mig.

Om du vill ha ett "Breathtaking" inslaget paket så är House of Västerås även perfekt för det.
Har fått en del presenter inköpta där och jag måste erkänna att jag blir lyrisk när det är veckart inslaget.
Det blir en present i sig att få ett vackert paket :)

Jag kan varmt rekomendera denna finfina butik och det är en av mina absoluta favoritbutiker.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar