söndag 23 december 2012

God jul önskar Fru Cupcakes

Så här till jul kan man tro att Fru Cupcakes har enormt att stå i.
Men faktum är att jag gör otroligt lite julpyssel detta år.
Har haft ett intensivt år och bestämt mig för paus till familjens högtid.
Visst kommer det bakas lite ikväll och ja jag har dekorerat hemmet med ljus och glitter men annars är det paus och jag lämnar maten till maken så som förra året :) och koncentrerar mig på dukning och små plock. Nu låter det som om jag slänger mig på soffan och äter praliner men så är ju inte riktigt fallet.
Ni som känner mig vet att jag alltid är i farten men julgodis, pepparkakshus och annat fix tar jag ett annat år ;)
I år bakar jag enkelt, myser och njuter av familjen. Alla klappar är klara, granen är klädd och vi är redo för hälften av släkten imorgon. Sen sätter vi igång och firar jul i dagarna 3 :)

Året har som sagt varit intensivt och otroligt mycket skoj har hänt.
Jag önskar mig ett lika roligt år 2013 men önskar mig mer energi :)

Hoppas ni får en underbar jul mina fina läsare.

GoD JuL önskar jag er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar