onsdag 19 december 2012

Fru Cupcakes testar Hotell Vanilj

När jag var i Göteborg bodde jag på ett bedårande hotell som heter Hotell Vanilj.
Det ligger i en mysig gränd mitt i stan och har även ett super sött fik där man som gäst äter sin frulle.

Ibland kan man vara lite nervös för små "okända" hotell men detta kan jag varmt rekomendera.
Ligger perfekt, helt ok pris, otroligt mysigt, fräscht och fint.
Ja det fanns inget negativt att säga om detta hotell helt enkelt.

När jag bodde där skulle dom göra ett arbete på fjärrvärmen vilket ledde till att varmvattnet stängdes av mellan 6-11 men det var ju inget som hotellet bestämt och dom frågade om jag ville ha sen utcheckning.
Men jag skulle ju baka :)

Hur som helst är hotellet helt underbart.
Det är familjärt och det finns 32 rum och inget rum är det andra likt.
Det finns även ett familjerum med kok möjligheter.
Här finns allt du behöver helt enkelt och förpackat i ett underbart vackert hus med anor från 1800-talet.

Kan tänka mig att det är väldigt vackert på sommaren då dom har en bakgård där du kan äta din frukost tex.

Ska ni till Göteborg ska ni absolut boka in er här.
Helt underbart hotell <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar