söndag 25 november 2012

Lars Wallin takes my breathe away

I Västerås pågår just nu en utställning med Lars Wallins underbara kreationer.
Jag visste ju att han är otroligt duktig men efter idag säger jag nog helt klart att han är ett geni. Hans kreationer är så vackra så jag blir knäsvag. En del av hans verk är roliga, kreative och alla är gjorda med ett underbart hantverk. Man ser att han älskar det han gör.

Allt var inte riktigt min smak men jag blev ändå knäsvag över idéerna, hantverket och magin.
Men många av klänningarna gjorde jag verkligen helt lyrisk och jag ville få äran att bära dom. Nu är jag inte ens i närheten av en Lars Wallin men kanske en dag så.

Det var fantasifullt, stilrent, vackert och nytänkande. Kärlek helt enkelt.

Är ni i Västerås ska ni absolut besöka denna utställning och den kommer finnas här till den 3:dje mars 2013.
Ni kommer bli lika trollbundna som mig ;)

Tack Lars Wallin för att vi får besöka en liten del av din värld och drömma oss bort i våra favvo klänningar ;)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar