söndag 25 november 2012

Jösses vilken vecka

Ja veckan har verkligen gått fort.
I måndags morse åkte jag och en kollega till Umeå och jobbade ett par dagar. Super skoj.

På onsdagskvällen kom vi hem.
Blev varmt välkomnad hem med blommor och tända ljus. Min älskade make kom och hämtade oss på flygplatsen också trots att han var sjuk. Det är kärlek det ;).

Torsdag var det full rulle på jobbet igen och jag hade fredag. På fredagen var jag och Leo nämligen lediga och vi hade en super mys dag. Jag hade iof snudd på migrän men vi lunchade med finaste jobbarkompisarna på en mycket bra resturang som körde på grekisk mat.
Vi handlade inför fredagsmys och ja sen hade vi mys resten av dagen.
Gillar fredagsstämningen vi har här hemma. Jag tog ett bad och fick massage så min värk skulle släppa.

Lördagsmorgon var det dax för Leos träning. Han blir bättre och bättre och är så söt i sin utrustning.
Vi hade även föräldramöte och efter det blev jag en av lagledarna. Är stolt ;) fast jag inte riktigt vet vad det innebär ännu.

Sen for Peter iväg med några killkompisar till Åland med finfina Birka.

Jag och pojkarna åkte ut till erikslund med finaste Linda för en mysig dag och lunch där ute också. Mycket bra ställe som här flera matställen på samma plats.
Jag åt tai buffé och blev proppmätt.
På kvällen kom Tania och vi hade lite tjejsnack. Var meningen att jag skulle baka och hon dekorera men vi orkade inte.

Imorse hade vi mys morgon.
Sen åkte vi till familjen Bolognini då pojkarna skulle vara där medans jag och Tania gick på utställning.
Lars Wallin ställer ut här. Han kommer från Västerås och det är ju super mysigt att han ställer ut i sin hemstad.
Jag och tania luncha även på stan.
Sen for vi hem och jag bytte om för att åka till jobbet för första träningspasset på länge. Finaste Sofia och Linda tränade också. Jag kände mig slö och svag men ja lite träning blev det iallafall.

Sen for vi och handla och kom hem samtidigt som Peter.
Man kan väll lugnt säga att veckan försvunnit galet fort.
Roligt med sådana veckor men man måste ju vila lite också ;)

Imorgon är det Stägningsdag på dagis och skola så då får vi vila. Eller ja jag ska baka då jag ska ha super mysiga tjejer på fika på kvällen. Blir kanon mysigt.

Hoppas ni haft en mysig vecka och får en kanon vecka.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar