onsdag 21 november 2012

Borta bra men hemligt bäst

Som Kent agent skulle säga.
Nu ligger jag här i min egen säng och även om Umeå var underbart så är det skönt att vara hemma.
Hade underbara rosor och tända ljus när jag kom hem och barnen kom ner och krama om mig och ville berätta om sin vecka. Super mysigt och utan min familj skulle jag vara halv.
Peter kom och hämtade oss på
flygplatsen och det var såå skönt.
Resan hem gick rätt fort och jag har haft det kanon. Toppen roligt sällskap också :)

Underbart att bli mött av barnen och finaste mamma i dörren hemma.
Komma hem till ett lugn och bara mysa.
Nu hann vi ju inte med super mycket mys men snart är det ju helg igen och då ska barnen och vi mysa då jag är lite lång ledig.

Nu ska jag krypa ner ordentligt och sova i min säng och imorgon är det vardag igen innan helg. Mamma åker hem men vi ser henne snart igen 💖

Sov gott finisar :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar