onsdag 15 augusti 2012

Lykka.se

Lykka.se är en webbutik som styrs av glädje helt enkelt.
Detta genomsyrar både design och sortiment.
Namnet är en ordlek mellan danska och norska"Lykke" och svenska lycka.

Dom har det mesta som du kan tänkas behöva i köket för att kunna fixa och trixa med ett leende på läpparna. Kvalite är också viktigt för dom och därför finns dom bästa märkena i deras butik.
Allt för att laga mat, baka och dekorera helt enkelt.

Just nu har dom en tävling som du finner här.
Tävlingen går bla ut på att man ska finna sin favoritartikel hos Lykka.
Jag är inte med och tävlar men om jag ska välja mina favvosar så är det dessa.......



En snygg men bra stekpanna då våran håller på att dö.
Och en Bamix mixer då min egen (Obh Nordica) är bland dom sämsta jag någonsin ägt.

Titta in hos Lykka och finn era egna favvosar ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar