fredag 31 augusti 2012

Goodiebagdax :)

På jobbet har vi har vi en aktivitet som heter "Träna häcken av dig".
Den går ut på att röra på sig lite extra helt enkelt och responsen var enorm när det drog igång.

Nu har ju semestertiderna varit och många har slagit av på tempot.
Jag ville göra något för att kicka igång alla igen och jag älskar ju att sätta ihop goodiebags så så fick det bli.
Är stolt över att ha satt ihop hela 40st finfina påsar till mina kollegor och idag hade jag nöjet att få dela ut dom.
Jag vill tacka Martin (kollega) för stöd och hjälp med utdelning och även tack till alla finfina leverantörer som flyttade in i påsarna. Underbart helt enkelt.

Påsarna innehåller:

Karl Fazer jordgubb-vanilj som är Fazers nyhet för iår i sverige. En gudomlig mjölkchoklad med mild vaniljsmak och bitar av jordgubb.

Xubi som är en  sprudlande god juice från Spendrups. Finns i 2 smaker och båda var med i dessa påsar.
Den är 100% naturlig och innehåller inga sötningsmedel, sockerarter, färgämnen eller konserveringsmedel och är galet god.

Paulúns Bar som är gjord på sockerfri mörk choklad med torkade blåbär och nötter.
Ett nyttigt och gott mellis :)

Weleda citrus Creamy Body wash. Det är en uppfriskande duschcreme med citrusolja som får dig att piggna till och ger ny energi. Den har hudvänligt pH-värde och innehåller vårdande ekologisk sesamolja och milda sockertensider.

Ska bli super spännande att testa dessa.
Och det var kul att få sätta ihop och ge mina kollegor lite uppmuntran.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar