onsdag 8 augusti 2012

Första veckan

Nu har det gått en vecka med "World of Shape" och idag vägde jag mig.
Var riktigt pirrig och hade nog ganska höga förväntningar. Vägde mig igår också men det var efter lunch ;)

Och ja jag hade gått upp men kanske inte så mycket som jag trott. Antar att det ska gå lugnt och fint och det är väll dåligt att gå upp fort. Men lite besvikelse kom. Peter tröstade mig med att det var kanon bra och att nu har ju kroppen ställt om sig och nu kanske det går lite lättare uppåt.
Hur mycket hade jag gått upp då?
Hela 700gr ;)

Summering av första veckan då?
Ja det har varit en omställning.
Det har även gått fort och har märkt av att kroppen reagerat väldigt fort både på gott och ont. Är inte alls proppmätt längre och på morgonen när jag vaknar är jag hungrig. Är otroligt stolt över att jag klarade första helgen som dessutom var stressig. Känns ändå inte som en livsförändring. Alltså jag vill inte ha det så här hela livet. Självklart vill jag äta nyttigt och äta mellis men jag vill inte plocka bort allt.
Men det kanske ger sig, har ju 3 veckor kvar.
Pratar galet mycket om mat just nu och jag är otroligt tacksam för alla ni fina som stöttar mig och som låter mig tala och som kommer med fina råd. Tack även för att ni står ut med mig ;)

Träningen har fått komma i andra hand men har kört 2 helpass och något litet varje dag. Men vill träna mer och längtar efter träning men har inte riktigt orken. Den borde komma när allt har stabiliserat sig. Har kännt mig matt och orkeslös men det känns stabilare för varje dag.

Nu kör vi vidare helt enkelt ;)
Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar