söndag 1 juli 2012

Semester

Ja herre Gud vad underbart att man får ha semester. Jag älskar det och ja jag vet att jag tjatar och om 2 veckor ja då får ni andra tjata och då har jag gått tillbaka till jobbet. Eller ja ni får tjata nu med om ni vill ;)

Hur som helst är jag på riktigt bra semester humör. Behöver dock införskaffa lite rose. Eller vin. Inte för att man måste ha det på semestern men det skulle sitta fint just nu.

Medans jag och kidsen hade det mysigt i Nyköping var Peter otroligt duktig och bytte tak på altanen. Herre jösses vad underbart det är att ha tak över hela altanen nu. Det har vi inte haft på flera år. Först gick en del sönder för att en dum katt hoppa på det, sen kom vargavintrar och kraschade det mesta av taket. Nu är det nya på plats och är sååå fint. Ett blåaktigt tak blev det som gör det inte bara fint utan även lite svalt. Nu ska det ätas frulle här ute och eftermiddagfika och kvälls jordgubbar.
Underbart helt enkelt. Piffa till det lit idag också. Även om det inte är komplett så är det kanon fint nu.
Lovely helt enkelt.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar