onsdag 18 juli 2012

Fru Cupcakes rekomenderar

Det där med mascaror är inte alltid helt enkelt.
Det finns en uppsjö av olika som lovar både det ena och det andra.
En del är säkert jätte bra men för att få det att se ut som på reklamen har iallafall inte jag lyckats med.

Det finns dock 1 mascara som alltid har funkat för mina fransar.
Som alltid gjort mina fransar vackra och som dessutom är enkel att tvätta bort.
Den har varit min favorit till fransarna så länge jag kan minnas och även om jag testat en uppsjö av mascaror återkommer jag alltid till denna goding.

Det är en gammal goding från Loreal som finns bla här.

Loreal Paris Voluminous X4 Mascara Black heter den.

Den ger fylliga vackra fransar på ett enkelt sätt tackvare sin tjocka borste.
I love it helt enkelt.

Loreal gör mycket underbara produkter till bra priser och denna är både prisvärd och helt enkelt underbar.
Kanske finner jag någon gång någon mascara som är ännu bättre men denna har håll sig kvar i vått och torrt i över 10 år :) 
Det är alltid denna som får följa med hem i slutändan.

Loreal...för att du är värd det ;)

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar