måndag 25 juni 2012

Fru Cupcakes rekomenderar

En nyhet från Barnängen är en lenande duschgel.
Jag använder mycket från Barnängen då jag anser att dom har bra produkter som doftar ljuvligt.

När jag såg denna var jag tvungen att köpa hem den helt enkelt.
Vi duschar mycket och då är det kanon med en oljig rengöring.

Så här skriver Barnängen om produkten : Passar för normal till torr hud. Den intensivt vårdande och mjukgörande formulan är berikad med en unik kombination av 3 naturliga oljor: argan-, marula- & mandelolja.
Duschgelen gör att din hud känns mjuk och len, den torra huden blir som ny. Doften av monoiblomma berikar dina sinnen.

Och vad tycker jag om produkten då?
Ja den doftar himmelskt, gör huden len och fin och rengör perfekt.
Mina torra ställen har mjukats upp och jag har även upptäckt att den funkar perfekt att använda om du ska raka benen och inte har något raklödder nära.
Jag är ibland otroligt slö och har testat att raka benen med schampo och duschkräm och det ger mig röda prickar. Men inte denna produkt.
Dock är det ju inget rakskum...men det funkar för mig :)

Jag älskar denna och den har funnit en plats i vårat badrum. Den funkar perfekt på oss alla i familjen och lämnar huden sammetslen. Men glöm för allt i världen inte att fortsätta smörja in er.
Fast med denna innan kan man glömma då och då ;)

Jag rekomenderar den varmt och den lämnar inte bara huden mjuk och fin utan man doftar även underbart somrigt. Jag hoppas verkligen att denna produkt kommer finnas i Barnängens sortiment länge och inte bara är en sommarprodukt.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar