torsdag 24 maj 2012

Semesterlängtan

Herre jösses vad jag längtar till semester nu. Solen skiner, det är underbart, barnen leker och jag är avslappnad. Nu skulle det passa mitt innre helt perfekt att ha semester.
Jag brukar ofta vara rätt stressad på semestern och det tar nästan 3 veckor för mig att tagga ner och just nu känner jag mig super avstressad. Vill bara hänga, njuta av dagen, ha picknick och äta glass. Perfekt semester mode helt enkelt. Iof är det rätt skönt att komma hem och känna sig relaxed och bara ta det man ska göra under kvällen avslappnat. Jag gillar detta "JAG" som jag just nu befinner mig i och hoppas att denna avstressande stilen hänge kvar. Hakuna matata typ ;)

Nu kommer en intensiv men rolig period hos oss och jag hoppas det fina vädret håller i sig då jag misstänker att det är lukten av sommar som får mig så här nöjd. Borde kanske ha fötts i ett land som alltid har sol och som har hav. Får försöka lägga in om det till nästa liv eller helt enkelt satsa på en pension i Spanien eller liknande.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar