torsdag 31 maj 2012

På station

Här sitter jag på tågstation i Göteborg.
Tåget är försenat även idag.
Ska skriva om gårdagen som blev bra till slut men börjar med dagen idag.
Dagen började med en försovning vilket inte var jätte dåligt men bestämde mig för att hoppa frulle på hotellet då jag skulle förbi butiken en sväng också.
Väl hos kök etc fick jag mig en mycket god kopp kaffe och trevligt sällskap.
När jag skulle gå till stationen gick jag fel och släpade runt på min tunga packning över hela Göteborg kändes det som. Men jag kom fram till slut och till min lycka såg jag starbucks. Lycka och det kändes som new york.
Mitt tåg är försenat och dom har redan flyttat fram tiden 2 gånger så vem vet när jag kommer iväg. Men det gör inget just nu. Sitter här med min enorma kopp vanilj latte och en ny bok av en författare jag aldrig läst. Om någon i bokklubben läser detta så påmin mig om att berätta för er om denna bok. Vet inte om ni läst denna :) kanske är det så att jag får tipsa er om en bok.

Har haft det underbart i Göteborg trots allt och ett super mysigt möte med kök etc. Kommer gärna tillbaka och kör en längre kväll. Det var jätte kul även om det blev stressat. Kände mig uppvaktad och otroligt välkommen :)
Ni är super söta och trevliga.

Nu ska jag börja läsa min bok.
Bloggar från tåget.

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar