söndag 27 maj 2012

Grattis på morsdag

Grattis alla fina mammor.
Att vara mamma är underbart och jag skulle inte byta bort det mot något.
Utan mina barn (och några till ;) skulle det inte finnas någon mening.
Mina barn retar gallfeber på mig ibland och gör mig skrikarg men dom är underbara och kärleken till dom är ovärderlig och gränslös.

Nu sov ju barnen borta inatt men när dom kom hem så hade dom varsitt paket till mig med super söta gosedjur och kort. Sen fick jag ett superstort paket som innehöll en baden baden.
Ljuvligt. Nu kan jag ligga i den här ute på altanen och njuta av solen.
Har länge velat ha en sådan så det var perfekt. Och fint röd är den och sååå skön. Nu behöver jag finna ett litet nord till den så jag kan ställa min kaffe kopp, frukt tallrik eller vad det nu är jag har med mig på det. Underbart helt enkelt.
Tack sötaste Lucas, Leo och Peter för mysig uppvaktning. Ni är bäst. <3

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar